"Valami szépet létrehozni mindig öröm!"

Saját fotó
Pécs, Hungary
Megtisztelsz a kíváncsiságoddal, érdeklődéssel!

2011. szeptember 2., péntek

Miből lesz a cserebogár????

 Hogy miből lesz a cserebogár? Én úgy gondolom, hogy kihívás utáni vággyal és alkotói hajlammal fűszereződik a telhetetlen kíváncsisággal! Természetesen az én esetemben!

2009 tél

Kedvenc Unokahúgom raw alapú gyűrűi és medáljai ihlettek meg. Annyira megtetszettek Anettól kapott ajándékai, hogy elkezdtem kutakodni, boltokban, neten. Egy téli napon azonban megláttam a delicákat egy üzletben és a (mat-fiz szakos agyam miatt) gyöngyök szabályossága, azok precizitása magával ragadott. Vettem egy fiola gyöngyöt és addig próbálgattam a (ma már tudom!) peyote technikát, míg összeállt belőle egy gyűrű (fenti jobboldali). Megsúgom az aranyaló függőleges rátét azért van, mert az összeillesztés silány lett!
Aztán jöttek a variációk és a kíváncsiság!




Íme, ezek az első alkotások! Köszönet ezért Anettnak, drága unokahúgomnak Győrbe! És Nektek Lányok, mert olyan csodákat láttam Tőletek a világhálón, ami nem hagyott nyugodni, amíg meg nem próbálom a szebbnél szebb gyöngyöket és technikákat megfűzni! 

Már látom, hogy nincs vége, nincs gyógyulás! Szerencsére! 

1 megjegyzés:

horimarika írta...

Köszönöm, hogy olvashattam az indulásodról. Ugye, milyen jó kis játék ez?!