"Valami szépet létrehozni mindig öröm!"

Saját fotó
Pécs, Hungary
Megtisztelsz a kíváncsiságoddal, érdeklődéssel!

2012. szeptember 2., vasárnap

Pécsi Gyöngyszemek végre újra együtt

Célunk, a mostanában oly gyakori teklás/csiszis szív elkészítése volt. Bea vállalta, hogy bevezet bennünket a rejtelmeibe! Azt hiszem nem gondolta, hogy ennyi türelemre lesz szüksége. Nagyon nehéz esetek voltunk tegnap, legalább is én biztosan. De nem maradt eredmény nélkül az esemény, mert egy teljes bontás után még tegnap este készre fűztem a szívet. Ez természetesen Bea nélkül nem ment volna!!!!!






Sajnos a képekről én lemaradtam, de talán Kingánál felbukkanok majd! 

Köszönjük Kingának a vendéglátást, Beának a türelmét!

FOLYT. KÖV !!!!

4 megjegyzés:

Orsi írta...

Nehéz elhinni, hogy te "nehéz eset" voltál:-) Ez a piros szívecske nagyon ütős lett!

Kienle Kinga írta...

Mondtam, hogy klassz lesz azzal a bordó teklával :-)

Liza írta...

Gyönyörű!

Krisztina írta...

Nagyon szép szívecske!!
Bárcsak lehetne csatlakozni a csapatotokhoz!!