"Valami szépet létrehozni mindig öröm!"

Saját fotó
Pécs, Hungary
Megtisztelsz a kíváncsiságoddal, érdeklődéssel!

2011. július 25., hétfő

Díjat kaptam Zafir-Krisztitől

Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám!

Most viszont a korábbi játékom kapcsán, annyi új blogot ismerhettem meg, hogy nehéz dolgom van, kinek is ajánljam tovább ezt a kedves kis Pink Lady-t!





Ezért is tanakodtam sokáig, de a döntés lassan körvonalazódni látszik! Nos az én díjazottjaim:



Köszönöm, hogy megismerhettelek Benneteket! 


Csodás és alkotó napokat kívánok Mindenkinek!

3 megjegyzés:

Gabriella írta...

Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! :)

Riella írta...

Kedves Dalma!
Őszintén meglepett az értesítésed.
Nagyon szépen köszönöm a díjat.
Gondtalan napokat,sok szabadidőt kívánok,hogy sok -sok csodás alkotással örvendeztethess meg minket!

Erika írta...

Nagyon köszönöm a díjat Dalma, én is örülök, hogy megismerhettelek!:)