"Valami szépet létrehozni mindig öröm!"

Saját fotó
Pécs, Hungary
Megtisztelsz a kíváncsiságoddal, érdeklődéssel!

2011. január 31., hétfő

Franciacsatt Kyrának

Régen, egyszer már nekiálltam/ültem Kyrának franciacsattot készíteni, de nem lett az igazi. Azt hiszem a színválasztás miatt nem sikerült mindkettőnknek tetszőt alkotni. De, ez most Zazie (http://zaziegyongye.blogspot.com/) munkáit csodálattal nyomon követve, azok inspirálásával készült.
A kaboson Marikával (http://horimarikabeads.blogspot.com/) való beszélgetés és szorgos kommunikáció termése. Kyra a színeket válogatta. Szóval ez egy közös munka eredménye! Köszönöm minden segítőmnek, aki rész vett benne! Öröm volt készíteni!


7 megjegyzés:

horimarika írta...

Hűha! Ez nem semmi lett! Én bírom ezeket a színeket. És igazán szép, igényes munka! Gratulálok nektek!

Erika írta...

Gyönyörű munka, és gyönyörű színek! Irigylem hozzá a türelmedet!:)

Renáta írta...

Ez fantasztikus!
A színei nagyon szépek.
Én szívesen hordanám, az biztos ;)

Edit írta...

Gyönyörű munka!!!
Gratulálok!!!! :-)

Szirtesdori, alias Dorkadesign írta...

Húú, de jó színek, nagyon klassz a végeredmény!

Ládikó írta...

Gyönyörű lett, gratulálok. Fantasztikus színek. :)

Unknown írta...

Nagyon szépek az ékszereid! Gratulálok!
Egy ilyen csattot az én nagylányom is szívesen viselne :)