"Valami szépet létrehozni mindig öröm!"

Saját fotó
Pécs, Hungary
Megtisztelsz a kíváncsiságoddal, érdeklődéssel!

2011. január 21., péntek

Kreatív blogger díjat kaptam Renitől

Reni, nagyon köszönöm az elismerést !

A díjra vonatkozó szabályok:

1. Köszönd meg akitől kaptad. 
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.

Magamról 7 fontos dolog?
Inkább 7 gondolatot fogalmaznék meg, ami elsőre eszembe jut, ha az életemre, magamra gondolok:

  1. Mindenekelőtt első számomra a családom! Boldog vagyok, hogy vannak nekem! Hogy így vagyunk egymásnak!
  2. Utána jönnek a gyöngyök, ötletek, kreatív gondolatok!
  3. Aztán a kert, udvar, a tavaszvárás. Imádom a természet ébredését!
  4. Ugyanakkor imádom a havas tájat nézegetni, belélegezni, átélni. (Ez ellentmondani látszik az előző ponttal, de a lelkemben nagyon jól megférnek egymás mellett.)
  5. Szeretem és gyűjtöm (újabban) a szappanokat! Finom, illatos, belengi a házat!
  6. Ha valaki megoldaná nekem életem, de talán a világmindenség nagy problémáját, kifejezhetetlen módon lennék hálás. A nap miért nem 48 órából áll inkább??????
  7. Úgy érzem, hogy egy nagy családhoz tartozom a gyöngyök és blogvezetés révén. Köszönöm Nektek Lányok!
Az én díjazottjaim:
 



Csodás napokat kívánok Mindenkinek!

Almada - Dalma

6 megjegyzés:

Vívó-Aszódi Melinda írta...

Kedves vagy, köszönöm! :)

POÉ írta...

Köszönöm, nagyon aranyos vagy, hogy rám is gondoltál !

Zöldgyöngy írta...

Köszönöm én is! :)

Edit írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám!!! Nagyon jól esett! :-)

Ládikó írta...

Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám.

Piky73 írta...

Drága Dalma, Nagyon köszönöm a díjat! Boldoggá tettél vele :)
Puszi, Niki